Kiwilicious

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Sandra Arkstrand - 14 oktober 2013 10:24

Det var den lugnaste helgen jag har haft på länge och det var riktigt skönt.

Lördag: Vaknade pigg och glad eftersom man hade inte festat nåt kvällen innan ^^

Såg på America's Got Talent.

  


Klippte Muffin (blev rätt bra tycker jag för att ha klippt hår för första gången).   

 


Sen på kvällen så blev det filmmys. Var så förvånad över att jag var inte fest sugen nåt alls (vilket jag brukar bli på lördagskvällar).   Tyckte bara att det var rikigt mysigt att bara ligga i soffan med min man och se på film tillsammans med chips & julmust.    Vi såg på Django Unchained.

 


Avslutade kvällen med att se på några avsnitt av Under The Dome. Rikitgt spännande serie.

 


Söndag: Första gången på lääänge jag inte vaknade bakis.   

Såg restultatet från Idol (vi missade det i fredags, somnade i soffan under uppehållet).

Gjorde inte så mkt att George åkte ut, han var ingen favorti ändå. I år så är det Sandra, Gabriel, Miriam och Elin.

 


Kollade lite på nätet efter Halloween Kostymer & vi är så nöjda med det vi valde att klä ut oss till i år. Älskar Halloween, så kul. Har typ blivit tradation att vi har Halloween Fest (har haft det varje år, förutom förra året, då var det hos Emelie). Har klätt ut mig till playboy bunny, cowgirl, ängel, skolflicka, demon, blonde bimbo, 80-tals vampyr...


Halloween 2009

(Playboy bunny & cowboy).

 


Halloween 2011

(Ängel & Elvis).

 


Halloween 2012

Firade Halloween 3 gånger   

(Demon, Blonde Bimbo & Vampyr från 80-talet. Jocke: Freddy Krueger).

 

 


 

 

 

 

 


Avslutade söndagskvällen med att se film: The Lone Ranger.

 

Presentation


There is no perfect life, but we can fill it with perfect Moments...! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards